وب سایت رسمی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز

کرج - میدان توحید - بلوار امام زاده حسن - مصلی کرج

بیانیه مرکز رسیدگی به امور مساجد به مناسبت روز جهانی مسجد

  • ۴۴۳
بیانیه مرکز رسیدگی به امور مساجد به مناسبت روز جهانی مسجد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد؛  مرکز رسیدگی به امور مساجد، به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی مسجد، به اتفاق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیانیه‌ای صادر کرده است که در ادامه می‌آید.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 
ولقد کتبنا فی الزبور من بعد الذکر ان الارض یرثها عبادی الصالحون

 

بیانیه مشترک مرکز رسیدگی به امور مساجد و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز جهانی مسجد
     
   روز جهانی مسجد، که به تعبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، "اساساً یک روز انقلابی است" ، یادآور اقدام خبیثانه رژیم صهیونیستی در جسارت به قبله اول مسلمین و به آتش کشیدن مسجدالأقصی و تجلی عمق دشمنی این رژیم کودک‌کش با اسلام عزیز و مقدسات مسلمانان جهان است. 
    بغض فروخورده مردم انقلابی و جوانان پرشور و شعوری که فرصت راهپیمایی روز قدس امسال را برای ابراز خشم و انزجار نسبت به دولت تروریست آمریکا و رژیم جنایتکار صهیونیستی از دست دادند، در موقف "روز جهانی مسجد" که با روز اول ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر، مقارن شده است، جلوه دیگری خواهد یافت. در شرایطی که دولت‌های سازشکار برخی کشورهای اسلامی، در نهایت گستاخی، با عادی‌سازی روابط خود با این غده سرطانی، غیرت آزادگان را می‌سنجند و مصیبتی بزرگ به طمع کسب منافع نامشروع، برای امت اسلامی رقم زده‌اند، به ابتکار مساجد استان تهران، پرچم سیاه عزای حسینی، در حمایت از آزادی قدس شریف، مزین به شعار راهبردی جهان اسلام «القدس لنا»، بر فراز گنبد و گلدسته  ۲۴۱ مسجد برافراشته خواهد شد تا با یادآوری ماه‎های باقیمانده از وعده صادق نابودی غده سرطانی ، روز قدس ثانی را در تقویم دل و جان حامیان ملت مظلوم فلسطین ثبت نماید.  
     پیشتازی مساجد در یادآوری نقاط مشترک فکری و ایدئولوژیک مسلمانان و امت واحده، ایجادکننده جنبشی بین‌المللی خواهد بود که طنین آن در اقصی نقاط جهان شنیده خواهد شد. این قلب تپنده و حیات‌بخش جامعه اسلامی، با تربیت نسلی مؤمن، انقلابی و برآمده از معنویت اصیل اسلامی، هسته‌های مقاومت را با هدف تحقق آرمان "تمدن اسلامی فراگیر" ، در سرتاسر دنیا شکل داده و انتقام محتومی را که پانزده قرن سابقه و گستره‌ای از واقعه عاشورا تا شهادت بزرگ سردار سلیمانی خواهد داشت، محقق خواهد کرد و قبله اول مسلمانان را به آغوش امت واحده باز خواهد گرداند. 
      بر یکایک مؤمنین و امت اسلامی واجب است تا در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، و در راستای استقرار جامعه مهدوی، از هر اقدامی در مخالفت با معامله شیطانی قرن فروگذار نکنند و رازِ پیروزی نهایی جبهه حق و مقاومت در مقابل شجره خبیثه و جبهه استکباری، در اتکاء به فرهنگ اسلامی، در بستر مساجد تراز اسلامی، همراه با روحیه انقلابی و ولایی خواهد بود
.
 
                                                                  والسلام علی عبادالله الصالحین
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.