وب سایت رسمی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز

کرج - میدان توحید - بلوار امام زاده حسن - مصلی کرج

بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه و راهبرد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز است

  • ۵۱۵
بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه و راهبرد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز است

به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی با حضور در آئین بزرگداشت تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، گفت: گام اول انقلاب را مسجدی ها برداشتند و گام دوم را نیز جوانان مسجدی برخواهند داشت.

 

نماینده ولی فقیه در البرز جوانان را مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب خواند و افزود: نمی توان بدون تربیت نیروی تراز مسجدی به جایگاه تعریف شده بیانیه انقلاب اسلامی دست یافت.

 

امام جمعه کرج مطرح کرد: اگر ارتباط عمیقی میان سه ضلع مسجد، مدرسه و خانه برقرار باشد می توانیم به آن غایت اصلی که تمدن نوین اسلامی است، برسیم.

 

وی با تاکید بر اهمیت جایگاه جوانان در جامعه بیان کرد: جوانان گروه پیشگام جامعه هستند و روند انقلاب به دست آنان است؛ همچنین مدیران آینده انقلاب نیز از قشر جوانان خواهند بود.

 

وی با در نظر گرفتن اهمیت پویایی و حرکت در جریان انقلاب در گام دوم خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم در این مقطع حساس کنونی با تمام توان حرکت و تلاش کنیم و بر این نکته قائل باشیم که غفلت از کار و تلاش گناهی نابخشودنی است.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.