وب سایت رسمی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز

کرج - میدان توحید - بلوار امام زاده حسن - مصلی کرج

جلسه رییس امور مساجد استان البرز با مدیر عامل شرکت توزیع برق استان و رییس سازمان تبلیغات اسلامی

  • ۵۹۳
جلسه رییس امور مساجد استان البرز با مدیر عامل شرکت توزیع برق استان و رییس سازمان تبلیغات اسلامی
به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز، در این دیدار صمیمی دکتر بیات مدیر عامل شرکت توزیع برق استان البرز ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان در این جلسه، گزارش کاملی از اقدامات صنعت برق و نیز شرکت توزیع نیروی برق استان البرز جهت گذر از پیک سال 98 ارائه نمود.


بیات افزود : صنعت برق با وجود مشکلات مالی و نیز مسائل مربوط به تحریم ، با تمام توان سعی در ارائه برق مطمئن و پایدار و نیز افزایش کیفیت خدمات داشته و دارد. وی افزود : در صورت همراهی مشترکین فهیم استان البرز و صرفه جویی 10 درصدی این عزیزان ، انشاالله شاهد خاموشیهای ناخواسته در تابستان امسال نخواهیم بود.


بیات گفت : صرفه جویی در بخشهای مختلف خصوصا مشترکین خانگی و تجاری باعث می شود برق بیشتری به بخشهای تولیدی تحویل و در سالی که توسط مقام معظم رهبری مزین به نام رونق تولید قرار گرفته ، شاهد شکوفایی این بخش و نیز افزایش اشتغال باشیم.
در ادامه جلسه مدیر عامل شرکت بیان نمود : در سال جاری براساس تفاهم نامه ای که با کمیته امداد استان منعقد گردید حدود 1200 دستگاه کولر آبی منازل مسکونی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد با هزینه شرکت توزیع نیروی برق استان ، سرویس گردید.


در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین مسعودی رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان و نیز حجت الاسلام والمسلمین سعیدی رییس امور مساجد استان در خصوص ضرورت صرفه جویی در مصارف (برق ،آب و گاز ) تاکید و آمادگی این مراکز را برای همراهی با شرکت توزیع برق استان از طریق استفاده از پتانسیل مبلغین و مروجین این دو مجموعه برای اشاعه موارد و راهکارهای مدیریت بهینه مصرف اعلام نمودند.


در این جلسه مقرر گردید کولر های آبی منصوبه در مساجد سطح استان توسط شرکت توزیع نیروی برق البرز بازدید و سرویس گردد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.