وب سایت رسمی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز

کرج - میدان توحید - بلوار امام زاده حسن - مصلی کرج

شهردار کرج:هرگونه کمک مالی به مساجد باید با هماهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز صورت پذیرد.

  • ۳۷۰
شهردار کرج:هرگونه کمک مالی به مساجد باید با هماهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز صورت پذیرد.

در جلسه مذکور شهردار کرج ضمن عرض خیر مقدم به حجت الاسلام و المسلمین سعیدی رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز، عنوان کرد: در طول تاریخ، مساجد به عنوان گسترده ترین شبکه فراگیر اجتماعی و نقش آفرینی در جامعه از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار بوده اند و با ایفای نقش های گوناگون فرهنگی، علمی، اخلاقی، دینی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و…، نقش موثری را در ایجاد زمینه هایی برای فعالیت های جمعی داوطلبانه و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی ایفا کرده اند.

ایشان اظهارکرد: تشکیل مرکز رسیدگی به امور مساجد البرز با همت آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان، از جمله اقدامات بسیار ارزنده ای می باشد که موجب ساماندهی و عملکرد یکپارچه ۲۳۵ مسجد موجود در کلانشهر کرج شده است.

این مسئول ارشد شهری بیان کرد: با توجه به تشکیل مرکز مذکور، توجه به این امر که کمک های مالی به مساجد و توجه به امور عمرانی و فرهنگی آنها از سوی دستگاههای استانی کاملا قانونی و بر اساس کانال هایی که مسئولان مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز مشخص کرده اند صورت گیرد، امری ضروری است که باید به آن توجه ویژه داشت.

شهردار کرج ادامه داد: با توجه به این امر شاهد آن خواهیم بود که تمامی امکانات و کمک های مالی، عمرانی و فرهنگی به مساجد از سوی دستگاه های خدمات رسان همچون شهرداریها، به مساجد به صورت متوازن و عادلانه صورت می پذیرد و از سویی دیگر زمینه تحقق اهداف مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز محقق می گردد.

وی یادآور شد: شهرداری کرج بر اهمیت جایگاه مساجد در مدیریت امور شهری و ارتقاء فرهنگ شهروندی تاکید دارد و بر این اساس همه ساله بخشی از بودجه خود را برای کمک های مالی به مساجد استان اختصاص می دهد که برای سال ۹۵ هم این مهم در دستور کار معاونت مالی و اقتصادی شهرداری این کلانشهر قرار خواهد داشت.

انجام اقداماتی از سوی مدیران مناطق، معاونین و مدیران عامل سازمانها به منظور تحقق شهرداری الکترونیک از دیگر مسائلی بود که شهردار کرج بر آن تاکید کرد و خواستار توجه به این امر در راستای تسری آن شد.

  • کمتر دروغ بگید با نامه امور مساجد برای کمک 3 میلیونی به تابخهنه مثجو بعد یه ماه پیگیری اخرش گفتن باید کارشناس بفرستیم برای محاسبه قیمت

    همش دروغ میگید به والله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.