وب سایت رسمی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز

کرج - میدان توحید - بلوار امام زاده حسن - مصلی کرج

نشست مشترک مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای و رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز

  • ۴۶۱
نشست مشترک مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای و رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز
به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز ؛ با هدف تقویت و توسعه اشتغال نشستی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سعیدی رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد البرز ، تقی غیاثی تبار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای و رحمت داسدار سرپرست اداره آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی استان البرز در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

در این نشست مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با اشاره به همکاری و تعامل این اداره کل با دستگاه هاو نهادهای اجرایی استان ؛ به استفاده از همه ظرفیتهای مساجد استان در خصوص آموزش به جوانان در چهارچوب قوانین و ضوابط تأکید کرد.
وی با بیان اینکه برنامه ریزی لازم برای مهارت آموزی از طریق روشهای نوین و مناسب با شرایط آینده به نیروی انسانی در مراکز آموزشی این اداره کل صورت گرفته است ، خاطرنشان کرد : تنها راه رفع معضل بیکاری و توانمندسازی اقشار تحصیلکرده و فاقد مهارت ، آموزشهای فنی و مهارتی بازارمحور می باشد.


در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سعیدی رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد و رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای صورت گرفته در عرصه مهارت آموزی به خیل عظیم جوانان جویای کار در استان، فعالیت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای را در این زمینه مهم ارزیابی و اظهار داشت : مهارت باعث پیشرفت و توسعه و آموزشهای فنی و حرفه ای راهی برای تحقق عدالت اقتصادی و اجتماعی است.
در پایان مقرر شد در راستای توانمندسازی جامعه هدف مساجد استان با رویکرد شایستگی های شغلی و حرفه ای ، همکاری های فی مابین طی نشست های تخصصی با انعقاد تفاهم نامه آموزشی آغاز شود.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.